kaçak sigara 1 lira olsa yine içmem çünkü pkk ya para kazandırıyor643Yanıtla
Antalyalı:
Kaçak sigara içmeyin. pkk yı beslemeyin.yapabiliyorsanız hiç içmeyin.25 yıl içtim ama hayatımın en doğru kararlarından birini alarak 2 yıl önce bıraktım.Allahıma şükürler olsun kurtuldum.tüm tiryakilere bırakmak nasip etsin.321Yanıtla
....:
Biz böyle milletiz işte..her konuda geride ama dolandiricilik,sahtekarlik ve yalanda dunya birincisi.....300Yanıtla
vatansever 5:
abi bu kesin nide akcaketli101Yanıtla
Istanbul:
Once osmanıye emnıyetıne helal olsun teprık ederım.... sonra şunuda yazıyım esenler de ıstanbul da her yerde.var (ornek ) dortyol hdp bınası altı da. Pasınler cadesınde. Ayazma cadesıde ve bır cok yerde. Anlayan anladı. Saygılar Türkiyem 92Yanıtla
PALA DAYI:
YAKINDA CENAZE ARACIYLA YAPARLAR CARE TUKENMEZ81Yanıtla
Tireli:
Pala Dayi, 2012 yılında Cizre de cenaze arabasında sigara yakalandı! :)30
PALA DAYI:
TIRELI BENDEN UYANIKLAR VARMIS SAGLIK OLSUN00
MUKO:
Sireni acmasaymis iyimiş :)53Yanıtla
Istanbul:
Şeytanı adamları zekıce polis ler teprik ederim 32Yanıtla
turk evladi:
Vergileri kaldırın millet kacak içmesi n21Yanıtla
hayrettin:
kaçakcılara göz açtırma devletin en büyük düşmanı kaçakcılardır 11Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (14)