Erzurum'daki Göçük - Vali Altıparmak
GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ: -Göçük alanından detaylar-Erzurum Valisi Ahmet Altıparmak röportaj Erzurum'daki göçük- Vali Altıparmak: - "Bu tür şeyler her zaman olabilir ama atlama kulelerinde meydana gelince popüler hale geliyor"- "İnşaat çalışmalarımız da sürüyor zaten. Bir ay sonra kazık çakım işlemi bitecek" Erzurum Valisi Ahmet Altıparmak, atlama kuleleri inşaat alanındaki yol yapım sırasında meydana gelen göçüğe ilişkin, "Bu tür şeyler her zaman olabilir ama atlama kulelerinde meydana gelince popüler hale geliyor" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?