Erzurum'daki Göçük - Vali Altıparmak
Son Dakika Logo
07.07.2015 12:02
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Erzurum'daki Göçük - Vali Altıparmak

GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ: -Göçük alanından detaylar-Erzurum Valisi Ahmet Altıparmak röportaj Erzurum'daki göçük- Vali Altıparmak: - "Bu tür şeyler her zaman olabilir ama atlama kulelerinde meydana gelince popüler hale geliyor"- "İnşaat çalışmalarımız da sürüyor zaten. Bir ay sonra kazık çakım işlemi bitecek" Erzurum Valisi Ahmet Altıparmak, atlama kuleleri inşaat alanındaki yol yapım sırasında meydana gelen göçüğe ilişkin, "Bu tür şeyler her zaman olabilir ama atlama kulelerinde meydana gelince popüler hale geliyor" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement