Özhaseki: "Belediyeler bu yasadan son derece mutlu olacak"
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Mehmet Özhaseki, "AK Parti olarak, yerel yönetimlerle ilgili hazırlığımızı yaptık. Ciddi bir yasa hazırlığımız var. Önümüzdeki günlerde, yılbaşına doğru Meclis'e getireceğiz. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?