Aksaray'daki Orman Yangını 50 Saat Sonra Kontrol Altına Alındı
Aksaray'daki orman yangını 50 saat sonra kontrol altına alındı Aksaray'da iki gün önce başlayan orman yangını 50 saat süren çalışma sonucu bugün söndürülürken, AFAD görevlisi bir kişi kayalıklardan düşerek ayağını kırdıAKSARAY - Aksaray'da iki gündür devam eden orman yangını 50 saat... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?