Konya Çaldığı Otomobili Yaktı, Serbest Kaldı
Çaldığı otomobili yaktı, serbest kaldıKONYA'da 4 gün önce park halindeki çaldığı otomobili ile 2 gün gezdikten sonra ateşe veren 24 yaşındaki Ahmet D. çıkarıldığı mahkemece adli kontrol kararıyla serbest bırakıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?