kardesim ben o kaza anında otobusun arkasındakı aractaydim otobusun sucu yok bır seyi bilip bilmeden konusuyorsunuz mılletin aklını bulandırıyorsunuz hangınız ne gordu kaza hakkında kulaktan duyma laflarda gelıyorsunuz burda konusuyorsunuz30Yanıtla
celal:
başka sitelerden de okuyun kamyon kontrolu kaybedip otobüse vurmuş00Yanıtla
haluk tekin:
o yolu toplu taşımaya kaldırmak lazım. burdur yolu double 30-40 km fark var. kamyoncu 100 de 100 hatalı. hapise gidecek zaten kamyoncu00Yanıtla
çağlayan özçelik:
otobüs şoförü tecrübeli olmasaydı o araçtan sağ çıkan tek bir insan bile olmazdı saniyede yaptığı hamleyle o kadar insanı kurtararak hayatını ortaya koydu kasap dediğiniz şoförde 10 senedir otobüscülük yapan kaliteli bir şofördür00Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (4)