Yıldırım Belediyesi'nden yaşlılara vefa
Yıldırım Belediyesi'nden yaşlılara vefa 50 gün sonra sokağa çıkan 65 yaş üstü vatandaşlara, engellilere Yıldırım Belediyesi ekipleri refakat etti Yıldırım Belediyesi koronavirüs önlemlerinin ilk gününden itibaren yardımcı olduğu 65 yaş ve üstü vatandaşlara Vefa Sosyal Destek Grubu... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?