Ege Derbisinde Manisaspor Son Dakikada Güldü
- Ege derbisinde Manisaspor son dakikada güldü Manisaspor Teknik Direktörü Sait Karafırtınalar: "İkinci yarı bir puan sıralaması yapılsaydı biz şuan 4. sıradaydık" Denizlispor Teknik Direktörü Kenan Atik: "Rakibin sertliğine karşılık veremedik" "Hakemi tebrik etmiyorum"MANİSA - TFF 1. Lig'in 29. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?