Dolandırıcılar, otomobil satın almak isteyen 3 kişinin sahte kimliğiyle e-devlet şifresi alıp, hesaplarını boşalttı
Son Dakika Logo
08.06.2020 06:35
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Dolandırıcılar, otomobil satın almak isteyen 3 kişinin sahte kimliğiyle e-devlet şifresi alıp, hesaplarını boşalttı

Antalya'da internet üzerinden otomobil satın almak isteyen 3 kişi, dolandırıcıların sahte kimlikle sim kart çıkartıp, yine sahte kimliklerle PTT'ye başvurarak e-Devlet şifresini ele geçirdikten sonra kendi hesaplarına girerek toplamda 350 bin TL aldığı gerekçesiyle savcılığa suç duyurusunda bulundu. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (11)

  • Yatacak yerleri yok bunların Yatacak yerleri yok bunların :
    Ülkede hırsızlara ceza yok bunlar da istediği gibi at koşturuyor 6 ay yatsr çıkarım diyor senden benden cezaları iyi biliyorlar bunları dağın başına ceza evi yapıp 20 yıl yatırıcaksın 20 yıl kış ayları o soğuktan titretecek kış gelmesin diye inim inim inleyecek orada bakmıyacan bunlara içerse insan haklarıymış karşı tarafın ömür boyu birikimini çal sonra insan hakkı 7 0 Yanıtla
  • Ses Ses:
    Çok yazık İnşallah mağduriyetler giderilir hukuk her zaman ve herkes için gereklidir 2 0 Yanıtla
  • Ses Ses:
    Kurtlar vadisini izledik 1 0 Yanıtla
  • MEDO MEDO:
    BU HIRSIZLARA 50 YIL HAPİS VERECEKSİNKİ İBRET OLSUN EN BÜYÜK TERORLARDAN BİR GEL 10 YIL YİRMİ YIL ÇALIŞ İKİ DAKİKADA KAYBET ÇOK ÜZÜÇÜ 1 0 Yanıtla
  • burak burak:
    bunu yapanlara 350 yıl hapis verilecek ki ibret olsun haram para tek kelime ile haraaaam. 1 0 Yanıtla
  • Emrah Demirci Emrah Demirci :
    Arkadaşlar memlekette her geçen gün değişik dolandırıcılık olayları meydana geliyor sen eğer değerinde olan bir taşınır veya taşınmazı verilen ilanlarda ucuz olduğunu görüpde birden hayallere dalıp kr marjının yüksek olduğunu hesaplarken dolandırılacağının tabiki farkına varmıyorsun aklın yüksek kazançlarda eee olacağı mağdurlar istesek bir günde buluruz diyorlar ama biz işin resmi yolla halledilmesinden yanayız diyede eklemiş sen ne anlatıyorsun kardeşim bırak milyarı milyonu benim delikli kuruşuma kastı olacak olanın yanına bırakmam eğer böyle bir günde bulursam senin deyiminle 1 0 Yanıtla
    Ses Ses:
    Klavye delikanlılığı ile gerçek hayatı birbirinden ayırın 1 0
    Ses Ses:
    Vay be Helal olsun sizden korkulur 0 0
  • UZAYLI UZAYLI:
    YAZIK KOSKOCA TÜRK HALKININ DÜŞTÜĞÜ DURUMA BAK İNSANLAR RESMEN SOYULUYOR ÖLDÜRÜLÜYOR YASALAR ÇOK ACİZ HIRSIZLAR İSTEDİKLERİNİ YAPIYOR KİMSE DUR DİYEMİYOR BUNE ACİZLİKTİR ESKİDEN KAYNAR SUDA KAYNATIRDIK ŞİMDİ ELİMİZLE BESLİYORUZ YAŞASIN HIRSIZLAR 1 0 Yanıtla
  • 61 61:
    Bulabilecek olsaydınız bulurdunuz zaten yok 1 gün çerisinde bulurlarmış da yasal yollarla çözülmesini istiyorlarmış para bu para 1 TL için adam öldürüyorlar senin 130 bin TL gitmiş Geçmiş olsun İnşallah yakalanırlar 0 0 Yanıtla
  • Fikret Fikret :
    Neden Türkiye? Niye başka ülkelerde yok? 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement