Abdullah Gül'ün Yeni Yıl Mesajında AK Parti Vurgusu
Son Dakika Logo
31.12.2015 02:57
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Abdullah Gül'ün Yeni Yıl Mesajında AK Parti Vurgusu

Sosyal medya hesabında yeni yıl mesajı yayınlayan 11. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, "Bir iki yıl hariç 13 senede yakalanan büyüme ve refahı sürdürmeliyiz" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (46)

  • Ardahanlı Ardahanlı:
    Durmak yok yola devam temizliğe devam lağımlar fareden temizlenene kadar 21 31 Yanıtla
  • Yasin Yasin:
    Sayın Gül ben gerçekten AKP destekliyorum ama her gün şehit haberleri gelirken Başkanlığı tartışmak konuşmak bu insanlara acı veriyor bunlar farkında değil hayret 21 22 Yanıtla
  • ERDAL ERDAL:
    İNAN BANA GÜL SEN ARTIK SOLDUN KOÇUM SEN HAİNSİN 3 39 Yanıtla
  • bado bado:
    adamsın. abdullah gül. 31 5 Yanıtla
  • 11 11:
    Sayın Aptullah gül seni can yürekten kutlarız 31 4 Yanıtla
  • amed amed:
    Bu adam bukadar yedigi kaziktan sonra dahada onlri savunuyorsa oda kesesini doldurmustur 4 29 Yanıtla
  • NUSAYBİNLİ NUSAYBİNLİ:
    kurt sorunu yoktur diyen........ temel reis......rusya ya sinirleniyor kurtlere vuruyor..is ittte sinirleni yor kurtlere vuruyor...esede sinirleniyor kurtlere vuruyor. ibadiye sinirleniyor kurtlere vuruyor ..humeyniye sinirleniyor kurtlere vuruyor.yunanlılara sinirleniyor kurlere vuruyor.ermenilere sinirleniyor kurtlere vuruyor.nasıl iş anlamadım arkadas 18 14 Yanıtla
  • Yurt Yurt:
    AK Partinin Baş Noteri.Gelene Geçen Her Kanunu Onayladı.Tek Yaptığı Devlet Memuru Hesabı Başımı Sallarım Maaşımı Alırım Oldu. Polyannacılık Oynayarak Şirin Görünmeye Çalıştı. Gereksiz Birisi .Türkiyeye Hiçbir Faydası Olmayan Bir Şahıs . 7 24 Yanıtla
    naapcen naapcen:
    sanki sen cok faydali birisi 4 3
  • Nadir Nadir:
    Bu pısırık etliye Sütlüye karışmayan zirveyi yakalayınca davasını bırakan gerektiğinde sıvışan bu adamıdabeğeniyorlarya. 5 26 Yanıtla
  • Gerçek gündem Gerçek gündem:
    Bazı AK parti lilerin Abdullah Gülü hedef göstermesini ve itibarsızlaştırmasını anlamış değilim. 28 3 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement