Diyarbakır'daki Sokağa Çıkma Yasağı Kaldırıldı
Bakan Mehdi Eker, Diyarbakır'da sükunetin hakim olduğunu, saat 18.00'den itibaren uygulanmasına daha önce karar verilen sokağa çıkma yasağının kaldırıldığını söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?