Cinayet Şüphelisi, Açlıktan Öleceğini Sanıp Polise Teslim Oldu
Konya'da pazar günü arkadaşını av tüfeğiyle göğsünden vurup öldürdükten sonra bir bağ evinde saklanan saldırgan, polisi arayıp cinayeti itiraf etti. Şüpheli, açlıktan öleceğini sanıp cinayeti itiraf ettikten sonra teslim olduğunu söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (8)