SİVAS Afrika'dan geldi, otogarda karantina talep ettiler
Afrika'dan geldi, otogarda karantina talep ettilerSİVAS'ta Afrika'dan geldiğini iddia eden 2 kişi indikleri otogarda karantinaya alınmaları için polise başvuruda bulundu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?