Beyşehir Gölü'nde kısıtlamadan muaf balıkçılar da mesai yaptı
Beyşehir Gölü'nde kısıtlamadan muaf balıkçılar da mesai yaptı Konya'nın Beyşehir ilçesinde korona virüs salgını kapsamında yurt genelinde hafta sonları getirilen sokağa çıkma kısıtlamasından muaf tutulan balıkçılar, yasağın son gününde de göldeki av mesaisini sürdürdü. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?