DÜZCE ABD'den getirilen 225 vatandaş, Düzce'de yurda yerleştirildi
ABD'den getirilen 225 vatandaş, Düzce'de yurda yerleştirildiABD'den koronoavirüs tedbirleri kapsamında İstanbul'a getirilen 225 vatandaş, Düzce'de yerleştirildikleri yurtlarda 14 günlük karantinaya alındı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?