Yüksel Yıldırım: "TFF 1. Lig Play-off final maçını seyircili oynamak istiyoruz"
- Yüksel Yıldırım: "TFF 1. Lig Play-off final maçını seyircili oynamak istiyoruz" Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım, "TFF 1. Lig'in Play-off final maçını kısıtlı da olsa seyircili oynamak istiyoruz" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?