Adana Demirspor Başkanı Murat Sancak, cezası nedeniyle Ümraniyespor maçını vinç üzerinde izledi
Son Dakika Logo
12.07.2020 06:02
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Adana Demirspor Başkanı Murat Sancak, cezası nedeniyle Ümraniyespor maçını vinç üzerinde izledi

TFF 1. Lig'in 33. hafta mücadelesinde Ümraniyespor'a konuk olan Adana Demirspor'un başkanı Murat Sancak, cezası nedeniyle mücadeleyi saha kenarındaki vinçten izledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (2)

  • birisi birisi:
    olacak inşallah! 0 0 Yanıtla
  • Gökhan çalışır Gökhan çalışır :
    Süper lig takımı degilki 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement