Zvizdç: "2017 Yılında AB Üyeliğine Aday Olacağız"
Son Dakika Logo
27.07.2015 07:43
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Zvizdç: "2017 Yılında AB Üyeliğine Aday Olacağız"

GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ: - Bosna Hersek Başbakanı Denis Zvizdiç'in basın toplantısından genel görüntüler- Zvizdiç'in konuşması Bosna Hersek'in AB'ye adaylık süreci- Bosna Hersek Başbakanı Zvizdiç: - "2017 yılında AB üyeliğine aday olacağız" Bosna Hersek Başbakanı Denis Zvizdiç, ülkesinin 2017 yılında Avrupa Birliği (AB) üyeliğine aday olacağını söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement