Zvizdç: "2017 Yılında AB Üyeliğine Aday Olacağız"
GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ: - Bosna Hersek Başbakanı Denis Zvizdiç'in basın toplantısından genel görüntüler- Zvizdiç'in konuşması Bosna Hersek'in AB'ye adaylık süreci- Bosna Hersek Başbakanı Zvizdiç: - "2017 yılında AB üyeliğine aday olacağız" Bosna Hersek Başbakanı Denis Zvizdiç, ülkesinin 2017 yılında Avrupa Birliği (AB) üyeliğine aday olacağını söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?