Abdullah Avcı: "Çok değerli bir galibiyet oldu"
- Abdullah Avcı: "Çok değerli bir galibiyet oldu" Beşiktaş Teknik Direktörü Abdullah Avcı: "4 maç 10 puan tek gol yedik, bir ivme kazandık, rakipler yukarıda kaybederken" "Beşiktaş forması her zaman zirvede olacaktır" "Karius harika gidiyor"ANTALYA - Beşiktaş Teknik Direktörü Abdullah... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?