Başbakan Yıldırım: "Diyarbakır'a Aşkımızı Hiç Kimse Gölgeleyemedi, Gölgeleyemeyecek"
GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ : Başbakan Binali Yıldırım'ın salona girişi Yıldırım'ın kürsüye çıkması Yıldırım'ın konuşması Alkış DİYARBAKIR – Başbakan Binali Yıldırım, "Doğu ve Güneydoğu Yatırım-Destek Hamlesi" programında konuştu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?