Bundan sonra bu iki kulubun maclari oynamasin fikstir cekildiginde tarih belli oldugunda o hafta geldiginde otomatik 0-0 bitti diye ilan edilsin hatta ceza olarak da o 1 er puan bile verilmesin. Es gecilsin. Passolig cikti gene olmuyo bi turlu bu iki kulubun futbolunu derbi niteliginde izleyemiyoruz onumuzdeki sezon hem fb-gs hemde gs-fb maclari oynanmasin. Iki ezeli kulup degil iki rezil kulup bunlar.00Yanıtla
ibrahim kontaş:
ne yazıkki bu ülkede futbolun ilerlemesini istemeyen zihniyetler var ilk başta fatih terim 2 ,0 öndesin hala hakem hakem diyorsun be güzel kardeşim 2,2 hakemmi yaptı ayıptır dönde bir geriye bak nerde hata yaptım diye kendini bir eleştir senin gibi zihniyetler oldugu müttetce türk futbolu bir arpa boyu yol alamaz türk futbolunda torpil bitmedigi müttetce biz bunları görmeye devam ederiz herkese saygılar00Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (2)