Derbi Kavgası Soyunma Odasına Taştı
Son Dakika Logo
03.11.2018 05:36
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Derbi Kavgası Soyunma Odasına Taştı

Galatasaray-Fenerbahçe maçının bitimiyle saha ortasında başlayan kavga, soyunma odasında da devam etti. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (2)

  • ? ?:
    Bundan sonra bu iki kulubun maclari oynamasin fikstir cekildiginde tarih belli oldugunda o hafta geldiginde otomatik 0-0 bitti diye ilan edilsin hatta ceza olarak da o 1 er puan bile verilmesin. Es gecilsin. Passolig cikti gene olmuyo bi turlu bu iki kulubun futbolunu derbi niteliginde izleyemiyoruz onumuzdeki sezon hem fb-gs hemde gs-fb maclari oynanmasin. Iki ezeli kulup degil iki rezil kulup bunlar. 0 0 Yanıtla
  • ibrahim kontaş ibrahim kontaş:
    ne yazıkki bu ülkede futbolun ilerlemesini istemeyen zihniyetler var ilk başta fatih terim 2 ,0 öndesin hala hakem hakem diyorsun be güzel kardeşim 2,2 hakemmi yaptı ayıptır dönde bir geriye bak nerde hata yaptım diye kendini bir eleştir senin gibi zihniyetler oldugu müttetce türk futbolu bir arpa boyu yol alamaz türk futbolunda torpil bitmedigi müttetce biz bunları görmeye devam ederiz herkese saygılar 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement