Mustafa Cengiz, Galatasaray Taraftarına Teşekkür Etti
Son Dakika Logo
04.06.2018 04:32
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Mustafa Cengiz, Galatasaray Taraftarına Teşekkür Etti

Galatasaray Kulübü Başkanı Mustafa Cengiz, "GreyWeekend" adı altında düzenlenen alışveriş organizasyonuna gösterilen ilgi nedeniyle sarı-kırmızılı taraftarlara teşekkür etti. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (9)

  • FİLOZOF FİLOZOF:
    BİZ FENERBAHCE OLARAK ARTIK KİMSEYLE KAVGA İSTEMİYORUZ GS VE BJK VE TR HEPSİ KARDEŞLERİMİZDİR TÜRKİYENİN BÜYÜK CAMİALARIDIR AMA BU KÜLÜPLERDE KENDİLERİNİ SORGULAMALI FENERBAHCE DÜŞMANLIĞI ARTIK BİTMELİDİR FENERBAHCE TÜRKİYENİN HERŞEYİDİR ONURUDUR 9 2 Yanıtla
  • GS 1905 GS 1905:
    BAŞKAN AVRUPADA BAŞARI İSTİYORSAN BİRİNCİ SINIF TRANSFER YAPMAN LAZIM BAK EZELİ RAKİP FENER NE TRANSFERLER YAPACAK BÜTÜN TÜRKİYE VE DÜNYA DUYACAK ONA GÖRE AKILLI OL 2 5 Yanıtla
  • pastırmalı yumurta pastırmalı yumurta:
    ADAMSIN BAŞGANIM 7 0 Yanıtla
  • Desert Desert:
    Cok babacan bir adam 6 0 Yanıtla
  • ----------- -----------:
    BAŞKAN BU LİSELİLEİ İŞ ADAMLARINI TOPLADA BU BORCUN YARISINI ONLAR ÖDESİN BOCUN HEPSİNİ ONLAR YAPTI ZATEN 6 0 Yanıtla
  • Doğrucu David Doğrucu David:
    Kim bu ? 0 5 Yanıtla
    Asfg Asfg:
    Baban ulan 1 1
  • sinan sinan:
    şampiyon cimbobbom 3 0 Yanıtla
  • Toprak Toprak:
    Taraftar kombine ve ürün saldırıyor bu bizim kelle abilerimizede bi kampanya yapın öyle tv de orda burda boy gösteriyorlar 10 bin bağiş yapsinlar olmaz mı askeri ücretle taraftar hakkını veriyor iş adamlarida bütün takımlarına destek vermeleri lazım bence 2 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement