Turizmciler Okulların Açılışının Ertelenmesinden Memnun
Son Dakika Logo
21.08.2015 09:53
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Turizmciler Okulların Açılışının Ertelenmesinden Memnun

GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ: - Sahilden görüntüler- Bodrum'dan genel görüntü- FETOB Yönetim Kurulu Üyesi Ramazan Gümüşhan'ın açıklamaları- BODER Genel Sekreteri Orhan Kavala'nın açıklamaları Turizmciler okulların açılışının ertelenmesinden memnun- FETOB Yönetim Kurulu Üyesi Gümüşhan: - "Önümüzdeki günlerde rezervasyonlarda artış olacağını düşünüyorum"- BODER Genel Sekreteri Kavala: - "Öğrenci için, veliler için, turizmciler için ve Türkiye ekonomisi için artıları olur"MUĞLA (AA) - Güney Ege'deki turizm birliklerinin temsilcileri, okulların açılışının Kurban Bayramı sonrasına ertelenmesini olumlu karşıladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (1)

  • Selçuk Arslan Selçuk Arslan:
    NE ALAKASI VAR EĞİTİME VERİLEN ÖNEM İLE BUNUN? TURİZM OLURSA,TURİZMDE ÇALIŞAN İNSANLAR BİR SÜRE DAHA PARA KAZANMIŞ OLACAK...EKONOMİ BİR SÜRE DAHA CANLI KALACAK... TURİZMİN BACASIZ BİR FABRİKA OLDUĞUNU TAAA OKUL YILLARINDA SANA ÖĞRETMEDİLER Mİ? 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement