(MARDİN- Bisikleti ile 1 yıldır yollarda olan İspanyol gezgin Türkiye'ye hayran kaldı
(MARDİN- Bisikleti ile 1 yıldır yollarda olan İspanyol gezgin Türkiye'ye hayran kaldı Bisikletiyle yaklaşık 1 yıl onca İspanya'nın Barcelona kentinden dünya turuna çıkan Eduard Llado'nun, İran ve Irak'tan sonraki durağı Türkiye oldu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?