Üzerine benzin döküp kendini yakmaya kalktı! Belediye önünde hareketli anlar
Tekirdağ'ın Çerkezköy ilçesinde psikolojik sorunları olduğu öğrenilen Ferdi D., belediye önünde üzerine benzin dökerek kendisini yakmak istedi. Güvenlik görevlileri, Ferdi D.'ye son anda engel oldu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (9)