Kaldırımda Bekleyen Yaşlı Adamın Üzerine Asansör Düştü! Feci Kaza Kamerada
Son Dakika Logo
05.06.2018 04:14
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Kaldırımda Bekleyen Yaşlı Adamın Üzerine Asansör Düştü! Feci Kaza Kamerada

İstanbul Bayrampaşa'da inşaata asansör taşıyan kamyon üst geçide çarptı. Çarpmanın etkisiyle devrilen asansör kaldırımda bekleyen 62 yaşındaki adamın üzerine düştü. Ağır yaralanan adam hayatını kaybetti. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (18)

  • Ok Ok :
    Ancak Türkiye'de olur denicek bir haber maalesef 8 3 Yanıtla
    Numbia Numbia:
    Rusya ve Çin"de de oluyor böyle şeyler. İş güvenliği nedir bilmeyen toplumlarda doğal olaylar. 2 0
    Mrt Mrt:
    Ne alakası var türk düşmanı seni yurtdışında neler oluyor bayılırsınız böyle vatanı kötülemeye hain herif 0 0
  • NEFES NEFES:
    HAYATIMIZ RESMEN PAMUK İPLİGİNE BAGLI ALLAH ÖLÜMÜN DE HAYIRLISINI VERSİN 9 1 Yanıtla
  • yunus yunus:
    lanet olsun sizin yapacağınız işe bence en yüksek ceza verilmeli firmaya 7 0 Yanıtla
  • doğru söze nedenir doğru söze nedenir:
    bakınız düne kadar bedelli düşünülmiyordu bugünde seçim sonrası bakılacak dediler eskiden askere gitmeyene kız verilmezdi halk arasında // bugün bu yarında yıldırım diyecek seçim sonrası afda görüşürüz diyecek bunlar sırf oylar reytinğ yapsın derdindeler düne kadar memuru düşünene yoktu hak arayanlara biber gazı sıkılıyordu coplanıyordu hani noldu 2000/ sonrası emeklinin intikapı korucularda uzman olacakmış sonrada subay olacakmış ya dertleri koltuk gitmesinde ne giderse gitsin derdinde 2 3 Yanıtla
    Kılıc Kılıc:
    Ne haberi okuyoruz sen ne yorum yabıyon amakmısın nesin belli deyil 1 1
    Cemil Cemil:
    kılıç haberin altında yorum yazacak yer yok vatandaş napsın 0 0
  • ADANASPOR lu Emin ADANASPOR lu Emin:
    Burası Türkiye idare et gardaşşşşşşşş... 4 1 Yanıtla
  • Doğruyu göze sokan adam Doğruyu göze sokan adam:
    beyinsiz mallar, hep diyorum bir denetleyen yok ki 3 1 Yanıtla
  • kenyalı kenyalı:
    ya işte yazıklar olsun para için herşeyi yapanlar koskoca levha da 4,80 yazıyor bile bile katil oluyorsun.yasaları da döşeyeceksin kimse cesaret edemeyecek.yazık olmuş adama allah ramet eylesin 4 0 Yanıtla
  • Mersinli Mersinli:
    Aptal onun ordan gecemeyecegini kestirememis mi. Her önüne gelene ağır vasıta ehliyeti vermeyin 3 0 Yanıtla
  • Xxx Xxx:
    Hopalı 500 kişi öldü 3.hava limanı yapımında diyorsun yalandan gebericeksin kıskançlığından ne dediğini de bilmiyorsun bu ülke eski gücüne dönecek sende çatlıcan 2 1 Yanıtla
    Xxx' atfen ADANASPOR lu Emin Xxx' atfen ADANASPOR lu Emin:
    Bu ülke eski gücüne dışarıdan saman alarak mı gelecek. 0 0
  • doğru söze nedenir doğru söze nedenir:
    sürücü kurslarında dersi görüyoruz taşacak /akacak sürtünecek gabari yide görüyoruz orda kuzu gibi meme diyoz hı diyoz ehliyeti kaptıkmı kim tutartutarsızlığı kim takar kuralı kim takar emniyet kemerini şimdi bu sürücü napmak lazım bisiklet hariç birşey kullanamıcak ehliyet men olacak sisteme not şahısa ehliyet alamaz ibaresini koyacak 2 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement