Kalp krizinden vefat eden Gaziantep Emniyet Müdür Yardımcısı Nadirgil, Isparta'da toprağa verildi
Kalp krizinden vefat eden Gaziantep Emniyet Müdür Yardımcısı Nadirgil, Isparta'da toprağa verildi Evinde kalp krizi geçirerek hayatını kaybeden Gaziantep İl Emniyet Müdür Yardımcısı Nadir Nadirgil, memleketi Isparta'da kılınan cenaze namazının ardından toprağa verildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?