Yıldırım'dan Havada "Yeni Yıl" Kutlaması
Başbakan Binali Yıldırım, Isparta'dan Ankara'ya dönüş yolunda "TC-IST" uçağının kokpitine girerek, pilotların hava trafik kontrol kulesiyle bağlantı kurduğu telsiz frekansından vatandaşların yeni yılını kutladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?