Valilik, bugün Sirkeci ve Cerrahpaşa Tıp Fakültesi civarında toplanarak Beyazıt'a doğru yapılması planlanan anma yürüyüşüne izin vermedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Kullanıcı Adı
Sizin düşünceleriniz neler ?
Yorumlar (8)
yavuz:
Kahrolsun katil Terörist HDPKK ve CHPKC919Yanıtla
tarafsız:
kendisi yapti niye biraksn 186Yanıtla
Yunuss:
Verse suç vermese bırakın patlasınlar sinerji olsun 415Yanıtla
@SANANE@:
Ak partililer yaparken serbest bu kadar yanlı olma VALİ BEY52Yanıtla
Yunuss:
Bunu AKP nin üstüne kim yıkıyorsa onlar yapmıştır AKP düşnanlığını tırmandırıyorlar sonuna kadar AKP oyun AKP ye :d34Yanıtla
Huzur islamda:
Bakniz. Bizim icin namaz ve orucunu ifa eden bir cumhurbaskanimiz var. Kulu olduk. Kefenimizi giydik. Tek basina iktidar icin oylarimizi kullanirken dusun birkere din kardeslerim.12Yanıtla
izmirli :
kahrolsun Akp ve alcak yandaslari 02Yanıtla
Huzur islamda:
Tovbe edin ve cumhurbaskanimiz icin kefenlerinizi giyin. Namaz icin ezan icin din icin. Kardeslerim! Bilinki allah daima affedicidir. 01Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (8)