Galatasaray Odeabank'ta Tüm Oyuncular Serbest Kalabilir
Galatasaray Erkek Basketbol Takımı oyuncuları, paralarını alamadıkları için kulübe ihtar çekti. Oyuncuların hepsi bir anda serbest kalabilir. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Kullanıcı Adı
Sizin düşünceleriniz neler ?
Yorumlar (11)
..ÇORUMLU.. :
çankırılı GAYET İYİYİZ.BİZ TRANSFER YAPIYORUZ.SİZ 12 MİLYON EUROYA ALDIGINIZ TOPCUYU 7 MİLYON EUROYA ALDIK DİYOSUNUZ..ŞAMPİYON OLAMASSANIZ ZATEN KAPIYA KİLİT VURULACAK.ANCAK SİZ BU LİGDE ŞAMPUAN OLURSUNUZ....BEŞİKTAS İZİN VERMEZ BUNA ..CEKERİZ TİNERİ ÖPERİZ CİNCONU FENERİ :))))414Yanıtla
- CHAMPION BEŞİKTAŞ -:
besiktasla dalga gecerseniz böyle olursunuz işte..para komidinin altında42Yanıtla
Ne olacaktı:
Bir gs li beter olsun. Üzülüyorum çok bile ayakta durdular. Baskanlara değil onlari seçen delegelere yazıklar olsun.31Yanıtla
çankırılı lütfen ya her şey ortada daha neyin geyigini yapıyorsun?söyleyene degil söyleten işbilmez zavallılara lafın olsun.onlara lafın yoksalaf salatalıgının yeri yok00
ŞAMPIYON GALATASARAY :
NE OLDU LAN KUŞ SERILERI KLUP BATSADA KURTULSAK DIYE CABALIYORSANIZ RUYAYA YATIN SIZ ANCAK RÜYALAR DA GORURSUNUZ GALATASARAY ILKLERIN TAKIMIDIR RUHSUZLARLA UGRASMAZLAR 3 MAC ARKA ARKAYA CIKINCA AGLAMAZLAR PUHAHAHAHAHAH 21Yanıtla
Xyz :
Bütün herkes habere balıklama atlamış hain ve GS düşmanı ezikler bile doğru yanlış yorum yapmışlar bu sefer basaramayacaksiniz bu kulüp her dalda ananızı aglaatacak21Yanıtla
,,,,,,,,,,:
ünal AYSAL NERDESİN GEREKSİZ ADAM BATIRDIN 100 YILLIK KULÜBÜ10Yanıtla
afrinli:
ne oldu size kanki idiniz birbirinize saldırıyorsunuz 00Yanıtla
OYUN BİTTİ :
ŞİMDİ UYANMA ZAMANI00Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (11)