Galatasaray Odeabank'ta Tüm Oyuncular Serbest Kalabilir
Son Dakika Logo
13.02.2018 01:45
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Galatasaray Odeabank'ta Tüm Oyuncular Serbest Kalabilir

Galatasaray Erkek Basketbol Takımı oyuncuları, paralarını alamadıkları için kulübe ihtar çekti. Oyuncuların hepsi bir anda serbest kalabilir. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (11)

  • ..ÇORUMLU.. ..ÇORUMLU.. :
    çankırılı GAYET İYİYİZ.BİZ TRANSFER YAPIYORUZ.SİZ 12 MİLYON EUROYA ALDIGINIZ TOPCUYU 7 MİLYON EUROYA ALDIK DİYOSUNUZ..ŞAMPİYON OLAMASSANIZ ZATEN KAPIYA KİLİT VURULACAK.ANCAK SİZ BU LİGDE ŞAMPUAN OLURSUNUZ....BEŞİKTAS İZİN VERMEZ BUNA ..CEKERİZ TİNERİ ÖPERİZ CİNCONU FENERİ :)))) 4 14 Yanıtla
  • - CHAMPION BEŞİKTAŞ - - CHAMPION BEŞİKTAŞ -:
    besiktasla dalga gecerseniz böyle olursunuz işte..para komidinin altında 4 2 Yanıtla
  • Ne olacaktı Ne olacaktı:
    Bir gs li beter olsun. Üzülüyorum çok bile ayakta durdular. Baskanlara değil onlari seçen delegelere yazıklar olsun. 3 1 Yanıtla
  • paraaa komidininn üstündeee paraaa komidininn üstündeee:
    beter olun :))) bjkyle ugrasanın cocugu olmaz 2 2 Yanıtla
    çankırılı çankırılı:
    tinerciler siz çok iyi durumdasınız demi. 0 2
     ODUN kafa ODUN kafa:
    çankırılı lütfen ya her şey ortada daha neyin geyigini yapıyorsun?söyleyene degil söyleten işbilmez zavallılara lafın olsun.onlara lafın yoksalaf salatalıgının yeri yok 0 0
  • ŞAMPIYON GALATASARAY ŞAMPIYON GALATASARAY :
    NE OLDU LAN KUŞ SERILERI KLUP BATSADA KURTULSAK DIYE CABALIYORSANIZ RUYAYA YATIN SIZ ANCAK RÜYALAR DA GORURSUNUZ GALATASARAY ILKLERIN TAKIMIDIR RUHSUZLARLA UGRASMAZLAR 3 MAC ARKA ARKAYA CIKINCA AGLAMAZLAR PUHAHAHAHAHAH 2 1 Yanıtla
  • Xyz Xyz :
    Bütün herkes habere balıklama atlamış hain ve GS düşmanı ezikler bile doğru yanlış yorum yapmışlar bu sefer basaramayacaksiniz bu kulüp her dalda ananızı aglaatacak 2 1 Yanıtla
  • ,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,:
    ünal AYSAL NERDESİN GEREKSİZ ADAM BATIRDIN 100 YILLIK KULÜBÜ 1 0 Yanıtla
  • afrinli afrinli:
    ne oldu size kanki idiniz birbirinize saldırıyorsunuz 0 0 Yanıtla
  • OYUN BİTTİ OYUN BİTTİ :
    ŞİMDİ UYANMA ZAMANI 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement