Samsun Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürü Bolat: "Sıfır atık ve geri dönüşümü hayatımızın bir parçası haline getirmeliyiz"
Son Dakika Logo
06.06.2022 11:03
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Samsun Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürü Bolat: "Sıfır atık ve geri dönüşümü hayatımızın bir parçası haline getirmeliyiz"

Samsun Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürü Bolat: "Sıfır atık ve geri dönüşümü hayatımızın bir parçası haline getirmeliyiz" Samsun Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürü Ömer Bolat, sıfır atık ve geri dönüşümü, gelecek nesillere mutlu bir dünya bırakmak için hayatın... Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement