Aracılara kızan Ejder meyvesi üreticisi 2 bin adet Ejder meyvesini bedava dağıttı
Antalya'da aracıların verdiği fiyatı protesto eden Ejder üreticisi, Manavgat Cumhuriyet Meydanı'nda 2 bin adet Ejder meyvesini vatandaşlara ücretsiz olarak dağıttı. Üretici Kamil Arıkan, pazarda tanesi 5 Euro'ya kadar satılan meyveyi aracılara 40-50 liraya vermektense bedava vatandaşa dağıtmayı tercih ettiğini belirtti. Ejder meyvesi üreticileri, toptancı ve aracıların verdikleri düşük fiyatlar nedeniyle zor günler geçiriyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?