Tepebaşı Belediye Başkanı Ataç: "Hemşehrilerimiz İçin Çalışmayı Sürdüreceğiz"
Tepebaşı Belediye Başkanı Ahmet Ataç, Ramazan Bayramı sonrasında belediye personeli ile bir araya geldi. Çalışanların bayramını tebrik eden Başkan Ataç, “Yoğun çalışma tempomuz kaldığı yerden devam edecek. Tepebaşı ailesi olarak, hemşehrilerimiz ve Eskişehir için en iyi şekilde hizmet vermek üzere çalışmayı sürdüreceğiz” dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?