ANTALYA'DA MOTORCULAR ORGAN BAĞIŞINA DİKKAT ÇEKTİ
3-9 Kasım Organ Bağış Haftası nedeniyle Antalya İl Sağlık Müdürlüğü, Kepez Devlet Hastanesi ve Kepez belediyesi iş birliğiyle düzenlenen farkındalık etkinlikleri kapsamında motorcular, farkındalık kortejinde buluştu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?