16 yıl önce kaybolan kadının kocası tarafından öldürüldüğü ortaya çıktı
Niğde'de 16 yıl önce kayıp ihbarı yapılan kadının, kocası tarafından öldürülüp parçalandıktan sonra bir tarlada artezyen kuyusuna atıldığı belirlendi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?