Kirişci: "Orman alanlarımızı 20 yılda yüzde 11 artırdık"
Tarım ve Orman Bakanı Vahit Kirişci, yağışların azlığına değinerek, "Yeraltı sularını da dikkate aldığımızda suyla ilgili bir problemimiz yok. Önümüzdeki haftadan itibaren o beklediğimiz yağış gelmezse tarımsal üretimle ilgili verim hususunda kısmi olarak bir endişe taşır durumdayız." dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?