AFAD GÖNÜLLÜLERİ, ENKAZDA BULDUKLARI 200 BİN TL'LİK ALTIN VE DÖVİZİ SAHİBİNE TESLİM ETTİ
KAHRAMANMARAŞ'ta merkezli depremin vurduğu kentlerden Adıyaman'da, İstanbul'dan gelen AFAD gönüllüleri, bir bina enkazında buldukları 200 bin TL değerindeki altın ve dövizi sahibine teslim etti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?