Türk iş adamı Kiev'de ücretsiz yemek dağıtıyor
Ukrayna'nın başkenti Kiev'deki restoranında ücretsiz yemek dağıtan Türk iş adamı Onur Hekim, "Benim buradan çıkıp gitmem doğru değildi çünkü ben 20 senedir burada yaşıyorum" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?