Trafikte doktorun hakaretlerine maruz kalan genç konuştu
Adana'da trafikte doktor olduğunu söyleyen kadınla tartışan ve "tacizci", "tecavüzcü" gibi ithamlara maruz kalan genç, "Kadının çocuk doktoru olduğunu öğrendim. Doktorluk gibi kutsal bir mesleği böyle karalamak çok kötü. Bir insana 'tacizci, tecavüzcü' demek çok yanlış" dedi. Adana Cumhuriyet Başsavcılığı ise olayla ilgili kovuşturmaya yer yoktu kararı verdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?