Eski kimlik artık o kurumda kullanılamayacak
1 Ocak 2025 itibarıyla tapu müdürlüklerinde eski tip nüfus cüzdanlarıyla işlem yapılamayacak. Çipli kimlik kartları, tapu işlemlerinin güvenliği ve etkinliği açısından zorunlu hale getirildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (1)