Eski kimlik artık o kurumda kullanılamayacak
Son Dakika Logo
23.12.2024 11:17
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Eski kimlik artık o kurumda kullanılamayacak

1 Ocak 2025 itibarıyla tapu müdürlüklerinde eski tip nüfus cüzdanlarıyla işlem yapılamayacak. Çipli kimlik kartları, tapu işlemlerinin güvenliği ve etkinliği açısından zorunlu hale getirildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (1)

  • Selim Kayisi Selim Kayisi:
    Kimliğini değiştirmeyenler Covid zamanı aşı olmayanlar gibi. bir şehir efsanesi duymuşlar onun için değiştirmiyorlar. 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement