Zeybekci'den ABD ve Katar'a Ilişkin Açıklama
Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekci, Türkiye'nin ABD'yi çelik konusundaki antidamping uygulaması nedeniyle Dünya Ticaret Örgütü'ne şikayet ettiğini belirterek, "Ama ticari menfaatler söz konusu olduğunda onların bize yaptığını, yoğun şekilde bize gelen baskılarla biz de Amerikan ürünlerindeki... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?