Bakan Zeybekci: "2025 Expo'ya İzmir Ege Olarak Katılacağız"
Bakan Zeybekci: "2025 EXPO'ya İzmir Ege olarak katılacağız"İZMİR - Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekci, Halk Bankası Genel Müdür Yardımcısı Mehmet Hakan Atilla'nın ABD'de tutuklanmasına ilişkin, "Kaba, saygısız ve nezaketsiz bir uygulama" derken, 2025 EXPO'ya 'İzmir Ege' olarak katılınacağını... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?