Melih Gökçek: Ankaragücü'nü Süper Lig'e Çıkarmak İstiyorum
Son Dakika Logo
16.03.2016 11:41
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Melih Gökçek: Ankaragücü'nü Süper Lig'e Çıkarmak İstiyorum

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, "Düşündüğüm şartlar oluşursa, Ankaragücü'ne sahip çıkmak ve Ankaragücü'nü yeniden Süper Lig'e çıkarmak istiyorum" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (17)

  • Mısto Mısto :
    Önce sen bir Ankara'ya sahip çık her gün bombalar patlıyor 11 1 Yanıtla
  • murat murat:
    bombalarda ölenler için sesin çıkmıyor... 10 2 Yanıtla
  • murat murat:
    artık seni görmek istemiyoruz... 11 1 Yanıtla
  • Parselci Parselci:
    Bülent arınç: melih gökçek, parsel parsel ankara yı sattı. İhaleye fesat karıştırdı, rüşvet yedi. Ve daha bir sürü yasa dışı işler yaptı. Bu söylemi unutmayalım, kime ot verdiğimiz i bilelim 8 1 Yanıtla
  • KARA KALEM KARA KALEM:
    HALKIN PARASI NEDEN ÇARÇUR EDİLİR Kİ ? BENDE BABAMIN PARASI BELES ZANNEDİP HAR VURUP HARMAN SAVURURDUM. TAKİ KENDİM KAZANINCAYA KADAR. SİNEGİN YAGINI HESAPLIYORUM :) 8 1 Yanıtla
  • ÇABBAR ÇABBAR:
    Bombalar ve olen insanlari unuttun Ankaragucunu merak ettin degilmi keske o bombalar seni oldurseydi ve ankara yasayanlar sende temelli kurtulsaydi 5 2 Yanıtla
  • Tekvatan Tekvatan:
    SALLAMAYIN LEN BAŞKANA TOPUNUZ BİRLEŞTİNİZ hepinizi sandıga GÖMDÜ BÜYÜK BAŞKAN ANKARAGÜCÜNÜ SENDEN BAŞKASI KURTARAMAZ 1 6 Yanıtla
  • DİNAR/YIPRAKLI DİNAR/YIPRAKLI:
    Çok basit osmanlısporun adını Ankaragücü et gitsin zorumu var 2 5 Yanıtla
  • CİNOBİLİ CİNOBİLİ:
    GEL SN. BAŞKAN SENDEN BAŞKASI CIKARAMAZ BU TAKIMI..BÖYLE ANKARAGÜCÜME GİDİYOR. 2 4 Yanıtla
  • Lvnt Lvnt:
    Aha piyasaya cikti isras adm 3 1 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement