Malezya normalleşme sürecine sakin girdi - KUALA
Yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgınında vaka artışlarının kontrol altına alındığı Malezya'da, yaklaşık üç aydır uygulanan kısmi sokağa çıkma yasağı bugün son bulurken, ülke normalleşme sürecine girdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?