AVCILAR'DA HALK EĞİTİM MERKEZİ'NDEKİ ÖĞRETMENLER GÖNÜLLÜ MASKE DİKİMİNE BAŞLADI
AVCILAR'da Halk Eğitimi Merkezi'ndeki bir grup öğretmen, Murat Kölük Devlet Hastanesi'nde görev yapan sağlık personelinin kullanması amacıyla gönüllü olarak maske dikimine başladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?