"KHK faciadır" diyen Bülent Arınç'tan yeni açıklama: En ağır cezayı almalılar
Son Dakika Logo
01.11.2019 11:57
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

"KHK faciadır" diyen Bülent Arınç'tan yeni açıklama: En ağır cezayı almalılar

Cumhurbaşkanlığı YİK Üyesi Bülent Arınç, tepki çeken ''KHK bir faciadır'' çıkışının ardından yeni bir açıklamada bulundu. Arınç, "Elbette darbe girişimine doğrudan katılan ve onları doğrudan ve dolaylı olarak destekleyenler en ağır cezaları almalılar. Sempati duymuş insanları da haklıyla haksızı da ayıracak mekanizmaya ihtiyaç var." dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement