Marmarisliler Domuz Nöbeti Tutuyor
Muğla'nın Marmaris ilçesinde yaban domuzları şehir hayatına alışarak korkusuzca sokak aralarında gezip çöpleri karıştırıp, evlerin bahçelerine giriyor. Evlerinin bahçesinde sebze fidanı diken vatandaşlar sabaha kadar domuz nöbeti tuttuklarını belirtiyor. Pandemi ve orman yangınlarının ardından yaşam alanlarının yok olması ile karşı karşıya gelen yaban domuzları, ilçe merkezine girerek kendilerine yiyecek arıyorlar. Mahalle sakinleri yetkililerden bir çözüm bulmalarını rica ediyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?