Elazığ Bakan Kasapoğlu Şiddete Karşı El Birliği ile Savaşacağız
Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu, şiddete karşı el birliğiyle savaşacaklarını belirterek, Sahada, tribünde, evde olsun karşıyız. Şiddet sadece bir kavram değil, dolayısıyla şiddeti kanunla yönetmelikle elbette bir noktaya getirmek mümkün ama zihinlerde çözmek önemli dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?