16 milyar TL'lik "La Casa De Samsun" davasında karar çıktı: Bu hikayede yanan ben oldum
Son Dakika Logo
18.06.2026 12:40
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

16 milyar TL'lik "La Casa De Samsun" davasında karar çıktı: Bu hikayede yanan ben oldum

Kamuoyunda "La Casa de Samsun" olarak bilinen ve bir bankanın mobil uygulamasındaki sistem açığıyla hesaplara 16 milyar TL aktarılmasıyla gündeme gelen davada karar çıktı. Mahkeme, Gezek kardeşlere 5'er yıl hapis cezası verirken, kararın ardından ilk kez konuşan Recep Gezek, "5 yıl boyunca suçsuzluğumu ispatlamaya çalıştım. Bu hikayede yanan ben oldum" dedi. Gezek, olayın ağabeyi tarafından kendi telefonu üzerinden gerçekleştirildiğini öne sürdü. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement