Vali Şahin: "4 Kişi Var Uçak İçerisinde, Hepsinin Durumu İyi"
Son Dakika Logo
21.09.2017 11:37
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Vali Şahin: "4 Kişi Var Uçak İçerisinde, Hepsinin Durumu İyi"

Vali Şahin: "4 kişi var uçak içerisinde, hepsinin durumu iyi" "yaralıların hepsi Türk vatandaşı "Uçuşlar hemen normale döndü ve şuan yüzde yüz uçuş sağlanıyor"İSTANBUL - Atatürk Havalimanı'nda yaşanan özel jet kazasıyla ilgili açıklama yapan İstanbul Valisi Vasip Şahin, "4 kişi var uçak içerisinde. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement